Regulamin konferencji Adepci IT
  • 1. Postanowienia ogólne
    • 1. Niniejszy regulamin dotyczy konferencji Adepci IT, organizowanej przez Tukano Software House i WSB-NLU.
    • 2. Celem konferencji jest:
      • a. Prezentowanie uczniom oraz studentom z regionu nowosądeckiego branży IT poprzez spotkania z praktykami branży,
      • b. Edukacja z zakresu biznesu, nowych technologii oraz IT,
      • c. Edukacja z zakresu cyberbezpieczeństwa,
      • d. Zachęcanie uczniów oraz studentów regionu nowosądeckiego do rozwoju zawodowego w branżach powiązanych z nowymi technologiami,
      • e. Promowanie networkingu między uczestnikami oraz zapewnienie dostępu do ekspertów z branży IT oraz biznesu związanego z nowymi technologiami,
      • f. Prezentowanie najnowszych trendów technologicznych.
    • 3. Organizatorami konferencji są:
      • a. Tukano Software House Spółka z o.o.
        • i. Adres: Rzymowskiego 34, 02-697 Warszawa, Polska,
        • ii. KRS: 0000825558,
        • iii. NIP: 5213888584,
        • iv. REGON: 385428892,
        • v. Kapitał zakładowy: 5 tys. zł,
        • vi. Strona internetowa: tukano.com.pl.
      • b. Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu (WSB-NLU)
        • i. Adres: ul. Grunwaldzka 17, 33-300 Nowy Sącz,
        • ii. NIP: 734-10-03-635,
        • iii. Telefon: +48 18 44 99 100,
        • iv. Strona internetowa: wsb-nlu.edu.pl.
    • 4. Uczestnikami konferencji mogą być uczniowie szkół średnich, studenci z regionu nowosądeckiego oraz inne osoby zainteresowane tematyką konferencji.
    • 5. Udział w konferencji jest bezpłatny dla uczestników.
    • 6. Konferencja odbędzie się dnia 21.11.2024 w WSB-NLU.
    • 7. Szczegółowa agenda wydarzenia będzie dostępna na stronie www.adepciit.pl najpóźniej w dniu rozpoczęcia konferencji.
  • 2. Zasady rejestracji
    • 1. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie rejestracji poprzez formularz zapisu dostępny na stronie internetowej konferencji: www.adepciit.pl.
    • 2. Warunkiem rejestracji jest:
      • a. Podanie imienia i nazwiska uczestnika,
      • b. Podanie adresu e-mail,
      • c. W przypadku uczniów bądź studentów – podanie nazwy szkoły lub uczelni,
      • d. Zaakceptowanie niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności.
    • 3. Organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia rejestracji z powodu osiągnięcia limitu miejsc. Rejestracje są zbierane do momentu wyczerpania dostępnej puli.
    • 4. Zarejestrowany uczestnik, który chce odwołać swoje uczestnictwo, zobowiązany jest do poinformowania organizatora o anulowaniu rejestracji najpóźniej w dniu poprzedzającym konferencję.
    • 5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do anulowania rejestracji bez podania przyczyny.
  • 3. Prawa i obowiązki uczestników
    • 1. Uczestnik ma prawo:
      • a. Wziąć udział w konferencji,
      • b. Otrzymać imienny certyfikat potwierdzający udział, który zostanie przekazany drogą elektroniczną po potwierdzeniu obecności w punkcie informacyjnym.
    • 2. Uczestnik ma obowiązek:
      • a. Dokonać potwierdzenia uczestnictwa w punkcie informacyjnym organizatora,
      • b. Przestrzegać zasad porządku i szacunku wobec innych uczestników, organizatorów i prelegentów,
      • c. Przestrzegać komunikatów przekazywanych przez organizatora dotyczących kwestii bezpieczeństwa i organizacji konferencji,
      • d. Informować organizatora o anulowaniu uczestnictwa najpóźniej w dniu poprzedzającym wydarzenie.
    • 3. Uczestnik jest zobowiązany przestrzegać przepisów prawa oraz regulaminów obiektów, w których odbywa się konferencja.
    • 4. Zabrania się rejestrowania i udostępniania pełnych prelekcji bez zgody organizatorów lub prelegentów. Uczestnicy mogą robić zdjęcia i udostępniać je, pod warunkiem że zdjęcia nie zawierają pełnej treści prezentacji lub materiałów przedstawianych podczas prelekcji.
    • 5. Organizator zastrzega sobie prawo wyproszenia z wydarzenia osób zakłócających przebieg konferencji lub łamiących regulamin.
    • 6. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy prywatne uczestników zgubione, zniszczone lub skradzione podczas wydarzenia.
  • 4. Zasady dotyczące materiałów i dokumentacji
    • 1. Uczestnicy, poprzez akceptację regulaminu, zgadzają się na utrwalanie, przetwarzanie oraz publikowanie swojego wizerunku w materiałach promocyjnych konferencji, bez ograniczeń czasowych.
    • 2. Uczestnicy mogą otrzymać bezpłatne materiały od organizatorów oraz współpracujących podmiotów, w tym gadżety reklamowe, broszury promocyjne i inne.
  • 5. Ochrona danych osobowych (RODO)
    • 1. Dane uczestników przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności, dostępną na stronie www.adepciit.pl.
    • 2. Uczestnicy, akceptując regulamin, wyrażają zgodę na przekazywanie treści marketingowych dotyczących działalności organizatorów oraz oferowanych przez nich usług.
  • 6. Odpowiedzialność organizatorów
    • 1. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za koszty poniesione przez uczestników w przypadku odwołania konferencji, np. za transport lub zakwaterowanie.
    • 2. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za opóźnienia lub problemy techniczne związane z komunikacją elektroniczną, np. związane z potwierdzeniem rejestracji czy wysyłką certyfikatów.
  • 7. Zmiany w programie i anulowanie wydarzenia
    • 1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w programie konferencji, w tym do zmiany prelegentów, tematów i godzin rozpoczęcia poszczególnych części.
    • 2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania konferencji lub zmiany jej daty z powodów organizacyjnych, losowych lub niezależnych od organizatorów, bez podania przyczyny.
  • 8. Postanowienia końcowe
    • 1. Wszelkie spory wynikające z regulaminu będą rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce.
    • 2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.adepciit.pl